Εισφορά του προσωπικού του ΥΠΑΜ παρέδωσε ο Υπουργός στο Σύνδεσμο«Θερμοκοιτίδας Αγάπης»

Εισφορά του προσωπικού του ΥΠΑΜ παρέδωσε ο Υπουργός στο Σύνδεσμο«Θερμοκοιτίδας Αγάπης»

Ο Υπουργός Άμυνας Σάββας Αγγελίδης παρέδωσε στις 10 Ιανουαρίου, το ποσό των 1.022 ευρώ στην Πρόεδρο του Συνδέσμου «Θερμοκοιτίδας Αγάπης»Έλενα Μαλμηδούρη Χατζηχάννα, ως εισφορά του στρατιωτικού και πολιτικού προσωπικού του Υπουργείου Άμυνας, για τη στήριξη του έργου του Συνδέσμου Θερμοκοιτίδα Αγάπης, σύμφωνα με σχετική ανακοίνωση.

Όπως αναφέρεται, το ποσό συγκεντρώθηκε κατά τη διάρκεια της κοπής βασιλόπιτας που πραγματοποιήθηκε στο Υπουργείο Άμυνας.

Η «Θερμοκοιτίδα Αγάπης» εκφράζει τις θερμές της ευχαριστίες, στο προσωπικό του Υπουργείου, αφού με την πράξη του βοηθά να ανοικοδομήσουμε ένα καλύτερο μέλλον για τα πρόωρα νεογνά των ΜΕΝΝ, καταλήγει η ανακοίνωση.

ΑΠΟ ΚΥΠΕ 

Ακολουθήστε το Tothemaonline.com στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

 

 

 

 

 

Νέα βήματα στο Κυπριακό μετά την ενημέρωση Ολγκίν στον Γκουτέρες - Στο επίκεντρο οι επαφές σε Κύπρο, Ελλάδα και Τουρκία

Νέα βήματα στο Κυπριακό μετά την ενημέρωση Ολγκίν στον Γκουτέρες - Στο επίκεντρο οι επαφές σε Κύπρο, Ελλάδα και Τουρκία

Για τα αποτελέσματα των επαφών της σε Λευκωσία, Αθήνα και Άγκυρα, ενημέρωσε τον Γενικό Γραμματέα των Ηνωμένων Εθνών, η προσωπική απεσταλμένη του για το Κυπριακό, Μαρία Άνχελα Ολγκίν.

BEST OF TOTHEMAONLINE