ΚΥΠΡΟΣ - ΚΟΡΩΝΟΪΟΣ: Τέσσερις ασθενείς με κορωνοϊό νοσηλεύονται στο Νοσοκομείο Αναφοράς

ΚΥΠΡΟΣ - ΚΟΡΩΝΟΪΟΣ: Τέσσερις ασθενείς με κορωνοϊό νοσηλεύονται στο Νοσοκομείο Αναφοράς

Τέσσερις ασθενείς με κορωνοϊό νοσηλεύονται την Πέμπτη (4/6) στο Γενικό Νοσοκομείο Αμμοχώστου, που λειτουργεί ως Νοσοκομείο Αναφοράς

 

Την Τετάρτη έγινε στο Νοσοκομείο Αναφοράς μία εισαγωγή ασθενούς και σύμφωνα με τους θεράποντες ιατρούς, η κατάσταση της υγείας τους είναι καλή.

Σημειώνεται ότι από τις 11 Μαρτίου όταν άρχισε τη λειτουργία του το Νοσοκομείο Αναφοράς, έγιναν μέχρι σήμερα 149 εισαγωγές και δόθηκαν 130 εξιτήρια σε ασθενείς που αποθεραπεύτηκαν και επέστρεψαν στο σπίτι τους.

Την Πέμπτη στο Κέντρο Αποκατάστασης Eden Resort στην Τερσεφάνου φιλοξενούνται πέντε άτομα οποία θα παραμείνουν μέχρι την πλήρη αρνητικοποίησή τους.

ΑΠΟ ΚΥΠΕ

Ακολουθήστε το Tothemaonline.com στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

 

 

 

 

 

Νέα βήματα στο Κυπριακό μετά την ενημέρωση Ολγκίν στον Γκουτέρες - Στο επίκεντρο οι επαφές σε Κύπρο, Ελλάδα και Τουρκία

Νέα βήματα στο Κυπριακό μετά την ενημέρωση Ολγκίν στον Γκουτέρες - Στο επίκεντρο οι επαφές σε Κύπρο, Ελλάδα και Τουρκία

Για τα αποτελέσματα των επαφών της σε Λευκωσία, Αθήνα και Άγκυρα, ενημέρωσε τον Γενικό Γραμματέα των Ηνωμένων Εθνών, η προσωπική απεσταλμένη του για το Κυπριακό, Μαρία Άνχελα Ολγκίν.

BEST OF TOTHEMAONLINE