Νέος κύκλος επαφών της Ολγκίν στις Βρυξέλλες για το Κυπριακό
Οι Βρυξέλλες είναι ο επόμενος σταθμός της περιοδείας της προσωπικής απεσταλμένης του Γενικού Γραμματέα των Ηνωμένων Εθνών για το Κυπριακό.

Μετά την ανακοίνωση του deal από την ΣΠΑΛ, ο 19χρονος μέσος πόζαρε μαζί με τους μάνατζερ του και εξέφρασε την ικανοποίηση του στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης για αυτή την εξέλιξη, δίνοντας και μία υπόσχεση στον κόσμο της νέας του ομάδας.
«Είμαι πολύ χαρούμενος για τη μεταγραφή μου και θα δώσω το 100% για την Σπαλ. Θέλω να ευχαριστήσω τη Νάπολι γι΄ αυτά τα δύο χρόνια που πέρασα στην ομάδα».
The post Έφυγε από τη Νάπολι και πήγε σε άλλη Ιταλική ομάδα ο νεαρός Κύπριος μέσος – Η υπόσχεση του (ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ) appeared first on Thema Sports.
Ακολουθήστε το Tothemaonline.com στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις




