Μπούχτισαν με τα σκουπίδια στα Πολεμίδια - ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ

Μπούχτισαν με τα σκουπίδια στα Πολεμίδια - ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ

Εξαγριωμένοι είναι οι κάτοικοι της περιοχής του Δήμου Πολεμιδιών με τα σκουπίδια που έχουν μαζευτεί στην περιοχής τους!

Σύμφωνα με τις καταγγελίες που δέχτηκε η ιστοσελίδα μας από κατοίκους της περιοχής, «κάποιοι» τοποθέτησαν στοίβες από σκουπίδια σε δρόμο που οδηγεί προς την έξοδο αυτοκινητοδρόμου παρά τον κυκλικό κόμβο των Πολεμιδιών.

Όπως μας επισήμαναν οι κάτοικοι της περιοχής, επικοινώνησαν με τον Δημαρχείο στον οποίο ανάφεραν το πρόβλημα από την περασμένη Τέταρτη (09/09).

Μετά από αρκετά τηλεφώνημα, και διαβεβαιώσεις ότι τα σκουπίδια θα μαζευτούν, μέχρι και την Δεύτερα (14/09) παρέμεναν… αμετακίνητα.

Να αναφέρουμε πως δεν είναι η πρώτη φορά που γίνεται θέμα με τα σκουπίδια του Δήμου, καθώς οι εργαζόμενοι της καθαριότητας έχουν την τακτική να μαζεύουν τα σκουπίδια σε στοίβες (ώστε να κάνουν πιο γρήγορα την δουλεία του) και ακολούθως μετά από κάποια ώρα να περνά το απορριμματοφόρο για να τα μαζέψει!

 

Ακολουθήστε το Tothemaonline.com στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

 

 

 

 

 

Νέα βήματα στο Κυπριακό μετά την ενημέρωση Ολγκίν στον Γκουτέρες - Στο επίκεντρο οι επαφές σε Κύπρο, Ελλάδα και Τουρκία

Νέα βήματα στο Κυπριακό μετά την ενημέρωση Ολγκίν στον Γκουτέρες - Στο επίκεντρο οι επαφές σε Κύπρο, Ελλάδα και Τουρκία

Για τα αποτελέσματα των επαφών της σε Λευκωσία, Αθήνα και Άγκυρα, ενημέρωσε τον Γενικό Γραμματέα των Ηνωμένων Εθνών, η προσωπική απεσταλμένη του για το Κυπριακό, Μαρία Άνχελα Ολγκίν.

BEST OF TOTHEMAONLINE