Γεμίσαμε γάρους: Οδηγοί μετέτρεψαν κυκλικό κόμβο σε... χώρο στάθμευσης στη Λευκωσία - Δείτε φωτογραφία

Γεμίσαμε γάρους: Οδηγοί μετέτρεψαν κυκλικό κόμβο σε... χώρο στάθμευσης στη Λευκωσία - Δείτε φωτογραφία

Αίσθηση και έντονες αντιδράσεις προκάλεσε περιστατικό που καταγράφηκε σε κυκλικό κόμβο στη Λευκωσία, όπου δύο οδηγοί στάθμευσαν τα οχήματά τους πάνω στο γρασίδι, στο κέντρο του κόμβου.

Σύμφωνα με την ανάρτηση που δημοσιεύτηκε στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, το περιστατικό σημειώθηκε στον κυκλικό κόμβο μεταξύ της Αρχιεπισκοπής και της Σεβέρειου Βιβλιοθήκης. Η φωτογραφία δείχνει δύο SUV σταθμευμένα εντός του διαμορφωμένου χώρου πρασίνου, δημιουργώντας αρνητικές εντυπώσεις και προκαλώντας σχόλια από πολίτες.

Ακολουθήστε το Tothemaonline.com στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

 

 

 

 

 

Νέος κύκλος επαφών της Ολγκίν στις Βρυξέλλες για το Κυπριακό

Νέος κύκλος επαφών της Ολγκίν στις Βρυξέλλες για το Κυπριακό

Οι Βρυξέλλες είναι ο επόμενος σταθμός της περιοδείας της προσωπικής απεσταλμένης του Γενικού Γραμματέα των Ηνωμένων Εθνών για το Κυπριακό.

BEST OF TOTHEMAONLINE