Καταγγελία: «Πρώτη και τελευταία φορά -Έσπασα 3 δόντια και έμεινα με το στόμα ανοικτό» - ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ

Καταγγελία: «Πρώτη και τελευταία φορά -Έσπασα 3 δόντια και έμεινα με το στόμα ανοικτό» - ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ

Απογοητευμένος με την εικόνα και τη γεύση πίτσας, έμεινα ο παραπονούμενος γι’ αυτό και προέβη σ’ αυτή την καταγγελία.

Σε γνωστή σελίδα του Facebook, θέλησε να κάνει δημόσια καταγγελία ο παραπονούμενος, μετά από την πίστα που του ετοίμασε η… σύζυγος του!

Ο παραπονούμενος, αναφέρει στην δημοσίευσή του, «πρώτη και τελευταία φορά που ανέχομαι την γυναίκα μου να μας ψήσει πίτσα, ήταν η πρώτη φορά που φάγαμε πίτσα που για να κοπεί ήθελε δίσκο του σμυριγλιού».

Συνεχίζοντας επισήμανε ότι η πίτσα ήταν καμένη, παστελλομένη, ενώ χαριτολογώντας μάλλον, ανέφερε ότι έσπασε τρία δόντια και έμεινε με το στόμα ανοικτό!

Όσοι είδαν την συγκεκριμένη καταγγελία, αμέσως έσπευσαν να σχολιάσουν με χιούμορ, αναφέροντας του ότι, θα τον περιμένει παντόφλα και ο καναπές, μετά απ’ αυτή τη δημόσια τοποθέτηση. 

Δείτε τα σχόλια των όσων είδαν την καταγγελία

Ακολουθήστε το Tothemaonline.com στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

 

 

 

 

 

Μήνυμα Λετυμπιώτη σε Άγκυρα: «Ξεχάστε τα δύο κράτη» – Πότε ανάβει πράσινο για την κρίσιμη διάσκεψη

Μήνυμα Λετυμπιώτη σε Άγκυρα: «Ξεχάστε τα δύο κράτη» – Πότε ανάβει πράσινο για την κρίσιμη διάσκεψη

Στην τελική ευθεία για τη σύγκληση μιας άτυπης πολυμερούς διάσκεψης φαίνεται πως εισέρχεται το Κυπριακό, με τον Κυβερνητικό Εκπρόσωπο, Κωνσταντίνο Λετυμπιώτη, να προσδιορίζει χρονικά το ορόσημο των εξελίξεων.