ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΑ από τον Ερμή: «Έβριζαν το σπίτι του – Προσπαθούσαν να κινηθούν εναντίον του» (ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ)
Aνακοίνωση-καταγγελία εξέδωσε ο Ερμής με την οποία αναφέρει πως έβριζαν τον προπονητή της ομάδας, Νίκο Παναγιώτου, οπαδοί της Αναγέννησης μετά το τέλος του αγώνα στη Δερύνεια.



