Το μήνυμα Ανορθωσιάτη που ΣΥΓΚΙΝΗΣΕ τους πάντες – «Και ας μην έχω φαγητό να φάω…»

Το μήνυμα Ανορθωσιάτη που ΣΥΓΚΙΝΗΣΕ τους πάντες – «Και ας μην έχω φαγητό να φάω…»

Κατά την διάρκεια της σημερινής (20/7) εκπομπής »Όλα Μάλε» ένας Ανορθωσιάτης έστειλε το δικό του μήνυμα στον αναπληρωτή πρόεδρο της ομάδας, Δρ. Κυριακό Γιάγκου.

Ένα μήνυμα συγκινητικό, που αγγίζει τον κάθε Ανορθωσιάτη και δείχνει την αγάπη για την ομάδα.

Διαβάστε περισσότερα στο ThemaSports.

 

Ακολουθήστε το Tothemaonline.com στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

 

 

 

 

 

Τραγωδία στη Λεμεσό: Ανασύρθηκε αναίσθητος από τη θάλασσα 57χρονος

Τραγωδία στη Λεμεσό: Ανασύρθηκε αναίσθητος από τη θάλασσα 57χρονος

Τραγική κατάληξη είχε πρωινό μπάνιο στη θάλασσα για 57χρονο, ο οποίος ανασύρθηκε νεκρός από το νερό.

BEST OF TOTHEMAONLINE