Νέος κύκλος επαφών της Ολγκίν στις Βρυξέλλες για το Κυπριακό
Οι Βρυξέλλες είναι ο επόμενος σταθμός της περιοδείας της προσωπικής απεσταλμένης του Γενικού Γραμματέα των Ηνωμένων Εθνών για το Κυπριακό.

Το κλίμα για τον Βραζιλιάνο είναι πολύ βαρύ και δεν γίνεται κάτι και για να αντιστραφεί. Από το περιβάλλον του, μάλιστα, μόνο λάδι πέφτει στη φωτιά. Ήρθε τώρα -άλλη μία- τοποθέτηση του πατέρα ώστε γίνει και πάλι ντόρος με τον γιο του.
«Ένας Βραζιλιάνος δεν θέλει τίποτα άλλο παρά να βρίσκεται στο μέρος, όπου είναι χαρούμενος. Και εκείνος (ο Νεϊμάρ) ήταν πολύ χαρούμενος στην Βαρκελώνη. Όταν ο οι φίλοι του από εκεί του ζήτησαν να επιστρέψει, αυτό τον άγγιξε πολύ. Ωστόσο, ήμασταν αδύναμοι διότι δεν υπήρχε καμία ρήτρα που θα μπορούσε να του επιτρέψει να αποχωρήσει κι αυτό έκανε τα πράγματα πολύ δύσκολα. Προσπαθήσαμε να βρούμε ένα πεδίο συνεννόησης, εμείς κάναμε το καλύτερο για αυτόν», είπε σε εκδήλωση νομικής φύσης στο Εδιμβούργο ο πατέρας του Νεϊμάρ.
Στη συνέχεια αποκάλυψε μέσω του Fox Sports ότι «οι διαπραγματεύσεις ανάμεσα στις δύο ομάδες δεν έχουν ολοκληρωθεί»! Αυτό σημαίνει πως δεν αποκλείεται η μεγάλη επιστροφή στη Βαρκελώνη να έχει απλά πάρει παράταση κάποιων μηνών…
Πηγή: www.sportime.gr
Ακολουθήστε το Tothemaonline.com στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις




