Θεσσαλονίκη: Πέθανε το βρέφος που γέννησε πρόωρα 36χρονη με κοροναϊό

Θεσσαλονίκη: Πέθανε το βρέφος που γέννησε πρόωρα 36χρονη με κοροναϊό

Δεν τα κατάφερε το πρόωρο μωράκι το οποίο γεννήθηκε χθές από την 36χρονη στο Ιπποκράτειο νοσοκομείο Θεσσαλονίκης.

Διαβάστε ακόμη: Κοροναϊός – Διασωληνωμένοι 36χρονη μητέρα και το πρόωρο μωρό της

Η 36χρονη γέννησε εχθές με καισαρική τομή ενώ διήνυε μόλις την 22η εβδομάδα της εγκυμοσύνης της και διασωληνώθηκε άμεσα στη ΜΕΘ. Την ίδια στιγμή διασωληνώθηκε και το μωράκι στη Μονάδα Εντατικής Θεραπείας Νεογνών.

Σύμφωνα με το voria.gr, δυστυχώς, λίγο μετά τις 2 σήμερα το μεσημέρι το μωράκι έφυγε από τη ζώη λόγω της προωρότητάς του.

Να σημειωθεί πως η μητέρα του δεν είχε εμβολιαστεί κατά του κοροναϊού.

Πηγή: in.gr

Ακολουθήστε το Tothemaonline.com στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

 

 

 

 

 

Αιματηρό οικογενειακό θρίλερ στη Λευκωσία: Καταζητείται 35χρονος για απόπειρα φόνου της συζύγου και της πεθεράς του

Αιματηρό οικογενειακό θρίλερ στη Λευκωσία: Καταζητείται 35χρονος για απόπειρα φόνου της συζύγου και της πεθεράς του

Σε πλήρη εξέλιξη βρίσκεται ένα θρίλερ στην πρωτεύουσα μετά την αιματηρή επίθεση που σημειώθηκε το απόγευμα του Σαββάτου, αναστατώνοντας τη Λευκωσία.