Στήθηκε επιχείρηση αεροδιακομιδής – Ασθενής από πλοίο μεταφέρθηκε σε νοσοκομείο - Ενεργοποιήθηκε το «Νέαρχος»

Στήθηκε επιχείρηση αεροδιακομιδής – Ασθενής από πλοίο μεταφέρθηκε σε νοσοκομείο - Ενεργοποιήθηκε το «Νέαρχος»

Σε αεροδιακομιδή ασθενούς από πλοίο προχώρησε το ΚΣΕΔ το βράδυ της Παρασκευής (04/07)

Σύμφωνα με ανακοίνωση, στις 04 Ιουλίου 2025 και ώρα 21:20, το ΚΣΕΔ ενεργοποίησε το Εθνικό Σχέδιο Ε-Δ ΝΕΑΡΧΟΣ με σκοπό την αεροδιακομιδή ασθενούς από πλοίο, το οποίο βρισκόταν εντός της περιοχής ευθύνης Ε-Δ της Κυπριακής Δημοκρατίας (FIR Λευκωσίας).

Για την εκτέλεση της ιατρικής αεροδιακομιδής κινητοποιήθηκε ελικόπτερο της ΜΑΕΠ της Αστυνομίας, με εξειδικευμένο νοσηλευτή της Υπηρεσίας Ασθενοφόρων.

Ο ασθενής παραδόθηκε με ασφάλεια σε νοσηλευτήριο της Δημοκρατίας για περαιτέρω νοσηλεία.

 

 

Ακολουθήστε το Tothemaonline.com στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

 

 

 

 

 

Θρίλερ με τον θάνατο του βρέφους στη Λεμεσό – «Μίλησε» αλλά δεν έδωσε απαντήσεις η νεκροτομή

Θρίλερ με τον θάνατο του βρέφους στη Λεμεσό – «Μίλησε» αλλά δεν έδωσε απαντήσεις η νεκροτομή

Στο «σκοτάδι» παραμένουν τα ακριβή αίτια της ανείπωτης τραγωδίας που συγκλονίζει το παγκύπριο, με τον αδόκητο χαμό του 12μηνου βρέφους στη Λεμεσό, το οποίο «έσβησε» μόλις δύο εικοσιτετράωρα πριν γιορτάσει τα πρώτα του γενέθλια.