Σύμφωνα με την Αστυνομία, γύρω στις 3:40 τα ξημερώματα σήμερα (12/02), εκδηλώθηκε πυρκαγιά σε αυτοκίνητο, το οποίο βρισκόταν σταθμευμένο σε ανοιχτό χώρο στάθμευσης καταστήματος, στη Λεμεσό.
Το όχημα, ιδιοκτησία 26χρονης, βρισκόταν ακινητοποιημένο στον χώρο, τους τελευταίους δύο μήνες, λόγω μηχανικών προβλημάτων. Τη σκηνή επισκέφθηκαν μέλη της Αστυνομίας για εξετάσεις.
Μέλη της Πυροσβεστικής Υπηρεσίας κατέσβησαν την πυρκαγιά.
Από την πυρκαγιά το όχημα καταστράφηκε ολοσχερώς.
Η σκηνή αποκλείστηκε για να γίνουν εξετάσεις το πρωί, ώστε να εξακριβωθούν τα αίτια πρόκλησης της πυρκαγιάς.