Ιδιάκεθ και Αντωνιάδης για Ομόνοια – «Αντιμετωπίζουμε μια ιστορική και ποιοτική αντίπαλο» (video)
3η αγωνιστική των πλέι-οφ του πρωταθλήματος, με την ομάδα μας να αντιμετωπίζει σε ένα μεγάλο ντέρμπι την Ομόνοια στο ΓΣΠ (Σάββατο 17/03, 16:00). O προπονητής μας Imanol Idiakez, καθώς και ο Μάριος Αντωνιάδης έκαναν δηλώσεις για το παιχνίδι.



