Κανείς δεν ξέχασε, αλλά…
Κανένας στην ομάδα της ΑΕΚ δεν έχει ξεχάσει τη βαριά ήττα από την Ομόνοια στον Α΄ γύρο με 5-2, όμως ο στόχος δεν είναι η απάντηση με ένα μεγάλο σκορ (άλλωστε δεν είναι και εύκολο, αφού όσα προβλήματα κι αν αντιμετωπίζει το “τριφύλλι”, παραμένει πάντα μία μεγάλη ομάδα), αλλά η κατάκτηση των τριών βαθμών!



