Όντοβιτς: ‘Συγχαρητήρια στον Αυγουστή, χρειαζόμαστε δουλειά’

Όντοβιτς: ‘Συγχαρητήρια στον Αυγουστή, χρειαζόμαστε δουλειά’

Ο τεχνικός Ζελέσνιτσαρ Μίλομιρ Όντοβιτς  μετά και το τέλος του αγώνα κόντρα στον Απόλλωνα μίλησε στην καθιερωμένη διάσκεψη τύπου και μεταξύ άλλων είπε:

Δηλώσεις Όντοβιτς: 

«Θα ήθελα αν δώσω συγχαρητήρια στον Αυγουστή για την νίκη της ομάδας του. είναι σε καλή κατάσταση και φάνηκε. Εμείς είχαμε πολλά δύσκολα πράγματα πριν το παιχνίδι αφού μέσα σε δύο μέρες έπρεπε να αλλάξω πολλά. Όμως εντούτοις, δείξαμε πολλά καλά στοιχεία. Χρειάζεται υπομονή και δουλειά για να έρθουμε στην κατάσταση που θέλουμε».

Διαβάστε Περισσότερα στο: Themasports.com

Ακολουθήστε το Tothemaonline.com στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

 

 

 

 

 

Κωνσταντίνος Λετυμπιώτης: Δεν πάμε για μια απλή συζήτηση, αλλά για ουσιαστικό βήμα στη διευρυμένη

Κωνσταντίνος Λετυμπιώτης: Δεν πάμε για μια απλή συζήτηση, αλλά για ουσιαστικό βήμα στη διευρυμένη

Η ολοκλήρωση της συνεδρίασης του Εθνικού Συμβουλίου υπό τον Πρόεδρο της Δημοκρατίας, Νίκο Χριστοδουλίδη, έστειλε σαφή μηνύματα τόσο για τις επιδιώξεις της ελληνοκυπριακής πλευράς όσο και για τα όρια των διαπραγματεύσεων.

BEST OF TOTHEMAONLINE