Η πρώτη ανάρτηση του Παφίτη μετά την αποχώρησή του από το Nomads – ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ

Η πρώτη ανάρτηση του Παφίτη μετά την αποχώρησή του από το Nomads – ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ

O Dimar πέρασε και από τις τρεις ομάδες του NOMADS και έφυγε από το reality χωρίς να κρύψει την στενοχώρια του.

«Η ψυχή μου θέλει να μείνει αλλά το σώμα μου... Τα χέρια μου δεν έχουν πλέον την δύναμη που θα ήθελα να έχουν... . Το σύμπαν θέλει να με σταματήσει εδώ... για να μην κτυπούσα περισσότερο» είπε όταν ο Σάββας Μπούμπουρας του ανακοίνωσε ότι αποχωρεί από το Nomads. 

Ο Δημήτρης Μαρμαράς προκάλεσε την θλίψη των συμπαικτών του γιατί είχε πολλές νίκες στο ενεργητικό του, αλλά η κατάσταση της υγείας του δεν του επέτρεψε να συνεχίσει τις νίκες.

Ο Παφίτης βγαίνοντας από το reality έκανε την πρώτη του ανάρτηση στο Instagram. Μια φωτογραφία του από την παραλία της Μαδαγασκάρης.

Το σχόλιό του: 'Μεγάλες ευχαριστίες σε όλους για την υποστήριξή σας. Είχα υπέροχες στιγμές...'.

 

Ακολουθήστε το Tothemaonline.com στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

 

 

 

 

 

Νέα βήματα στο Κυπριακό μετά την ενημέρωση Ολγκίν στον Γκουτέρες - Στο επίκεντρο οι επαφές σε Κύπρο, Ελλάδα και Τουρκία

Νέα βήματα στο Κυπριακό μετά την ενημέρωση Ολγκίν στον Γκουτέρες - Στο επίκεντρο οι επαφές σε Κύπρο, Ελλάδα και Τουρκία

Για τα αποτελέσματα των επαφών της σε Λευκωσία, Αθήνα και Άγκυρα, ενημέρωσε τον Γενικό Γραμματέα των Ηνωμένων Εθνών, η προσωπική απεσταλμένη του για το Κυπριακό, Μαρία Άνχελα Ολγκίν.

BEST OF TOTHEMAONLINE