ΜΗΝΥΜΑ Μότα μετά το ντεμπούτο του – «Όταν συνεχίζεις…» (ΦΩΤΟ)

ΜΗΝΥΜΑ Μότα μετά το ντεμπούτο του – «Όταν συνεχίζεις…» (ΦΩΤΟ)

Ο Μάρκο Μότα έπαιξε για πρώτη φορά χθες (9/3) βασικός με τη φανέλα της Ομόνοιας κόντρα στη Νέα Σαλαμίνα.

Ο Ιταλός αμυντικός των πρασίνων έστειλε το δικό του μήνυμα στα social media για το ντεμπούτο του και ανάρτησε μια φωτογραφία από το παιχνίδι την οποία συνόδευσε μαζί με κάποια λόγια. Συγκεκριμένα έγραψε, «Χαρούμενος που είμαι πίσω στην αγωνιστική δράση, αυτό το συναίσθημα ξανά. Όταν συνεχίζεις να παλεύεις μέχρι το τελευταίο λεπτό».

Η ανάρτηση:

Διαβάστε Περισσότερα στο: Themasports.com

Ακολουθήστε το Tothemaonline.com στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

 

 

 

 

 

Τραγωδία με βρέφος: Τι διερευνά η Αστυνομία - «Ρίχνει φως» στα αίτια η νεκροτομή στο άτυχο αγοράκι

Τραγωδία με βρέφος: Τι διερευνά η Αστυνομία - «Ρίχνει φως» στα αίτια η νεκροτομή στο άτυχο αγοράκι

Υπόθεση αιφνίδιου θανάτου αγοριού μόλις 12 μηνών διερευνά η Αστυνομία στη Λεμεσό.