Ψηφιακή η ολομέλεια του ΕΚ την ερχόμενη εβδομάδα λόγω COVID19, σε καραντίνα μπήκε και ο Weber

Ψηφιακή η ολομέλεια του ΕΚ την ερχόμενη εβδομάδα λόγω COVID19, σε καραντίνα μπήκε και ο Weber

Με ψηφιακά μέσα θα διεξαχθεί η επόμενη σύνοδος της ολομέλειας του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και όχι με φυσική παρουσία στο Στρασβούργο, λόγω της επιδείνωσης της κατάστασης της πανδημίας της COVID-19 σε Βέλγιο και Γαλλία, ανακοίνωσε ο Πρόεδρος του ΕΚ Ντ. Σασσόλι. 

Την ίδια ώρα, σε αυτοαπομόνωση μπαίνει από σήμερα και ο επικεφαλής της ομάδας του ΕΛΚ στο Ευρωκοινοβούλιο Μάνφρεντ Βέμπερ μετά από επαφή του με επιβεβαιωμένο κρούσμα. Ο επικεφαλής του ΕΚ αναμένει τα αποτελέσματα του δικού του τεστ COVID-19.

ΑΠΟ ΚΥΠΕ

Ακολουθήστε το Tothemaonline.com στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

 

 

 

 

 

Νέος κύκλος επαφών της Ολγκίν στις Βρυξέλλες για το Κυπριακό

Νέος κύκλος επαφών της Ολγκίν στις Βρυξέλλες για το Κυπριακό

Οι Βρυξέλλες είναι ο επόμενος σταθμός της περιοδείας της προσωπικής απεσταλμένης του Γενικού Γραμματέα των Ηνωμένων Εθνών για το Κυπριακό.

BEST OF TOTHEMAONLINE