Συνολικά 71 ασθενείς με κορωνοϊό νοσηλεύονται το Σάββατο στο ΓΝ Αμμοχώστου

Συνολικά 71 ασθενείς με κορωνοϊό νοσηλεύονται το Σάββατο στο ΓΝ Αμμοχώστου

Συνολικά 71 ασθενείς με κορωνοϊό νοσηλεύονται σήμερα Σάββατο στο Γενικό Νοσοκομείο Αμμοχώστου, το οποίο λειτουργεί ως Νοσοκομείο Αναφοράς. 

Από τους 71 ασθενείς, οι τέσσερις βρίσκονται στη Μονάδα Αυξημένης Φροντίδας, καθώς χρήζουν πιο στενής παρακολούθησης, ενώ 12 άτομα είναι κλινήρη.

Στο Κέντρο Αποκατάστασης Eden στην Τερσεφάνου, φιλοξενούνται 16 πρόσωπα, τα οποία θα παραμείνουν μέχρι την πλήρη αρνητικοποίησή τους.

ΠΗΓΗ: Από ΚΥΠΕ

 

Ακολουθήστε το Tothemaonline.com στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

 

 

 

 

 

Λετυμπιώτης: «Όχι σε δημιουργικές ασάφειες και χαλαρές λύσεις» – Το παρασκήνιο για το Κυπριακό και η απάντηση στον Φιντάν

Λετυμπιώτης: «Όχι σε δημιουργικές ασάφειες και χαλαρές λύσεις» – Το παρασκήνιο για το Κυπριακό και η απάντηση στον Φιντάν

Σε ένα ιδιαίτερα κρίσιμο σταυροδρόμι εισέρχεται το Κυπριακό, με τις επόμενες εβδομάδες να χαρακτηρίζονται ως καθοριστικές για την πορεία των πραγμάτων.

BEST OF TOTHEMAONLINE