Σοκ στο Γεν. Νοσοκομείο – Γεννήθηκε το ένα μωρό – Το άλλο δεν το πήραν χαμπάρι

Σοκ στο Γεν. Νοσοκομείο – Γεννήθηκε το ένα μωρό – Το άλλο δεν το πήραν χαμπάρι

Δεν μπορούσαν να πιστέψουν στα μάτια τους οι νεαροί γονείς που πήγαν χθες βράδυ στο Νοσοκομείο για να φέρουν στον κόσμο το δεύετρο τους παιδί με αυτό που τους συνέβηκε.

Είναι απο τις περιπτώσσεις που η Επιστήμη σηκώνει τα χέρια ψηλά αφού σύμφωνα με πληροφορίες ο/η γιατρός που γέννησε την Παρασκευή (8/8/15) την 22χρονη, την παρακολουθούσε τον τελευταίο καιρό και μάλιστα αρκετές φορές την έλεγξε και στο υπερήχο.

Η νεαρή εισήχθη στις 10 χθες βράδυ στο χειρουργείο του Νοσοκομείου και είκοσι λεπτά αργότερα έφερε στο κόσμο με φυσιολογικό τοκετό, ένα αγοράκι. Δεκαπέντε λεπτά αργότερα και ενώ είχε διακομιστεί σε δωμάτιο ένιωσε αφόρητους πόνους με αποτέλεσμα…

Η συνέχεια ΕΔΩ

 

Ακολουθήστε το Tothemaonline.com στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

 

 

 

 

 

Πρώτη συνεδρία με Φειδία και Οδυσσέα στο Εθνικό Συμβούλιο - Απών ο Αναστασιάδης - Φωτογραφίες

Πρώτη συνεδρία με Φειδία και Οδυσσέα στο Εθνικό Συμβούλιο - Απών ο Αναστασιάδης - Φωτογραφίες

Ξεκίνησε γύρω στις 10.00 η συνεδρία του Εθνικού Συμβουλίου, υπό τον Πρόεδρο της Δημοκρατίας Νίκο Χριστοδουλίδη, η πρώτη συνεδρία του σώματος με τη νέα του σύνθεση, μετά τις βουλευτικές εκλογές του περασμένου Μαΐου.

BEST OF TOTHEMAONLINE