Νέος κύκλος επαφών της Ολγκίν στις Βρυξέλλες για το Κυπριακό
Οι Βρυξέλλες είναι ο επόμενος σταθμός της περιοδείας της προσωπικής απεσταλμένης του Γενικού Γραμματέα των Ηνωμένων Εθνών για το Κυπριακό.

Για το περιστατικό έγινε καταγγελία στην Αστυνομία, ενώ έχει ενημερωθεί σχετικά και ο υπουργός Γεωργίας Αγροτικής Ανάπτυξης και Περιβάλλοντος, Νίκος Κουγιάλης.
Συγκεκριμένα, στον κ. Κουγιάλη έχει σταλεί επιστολή, στην οποία σημειώνεται πως δεν υπάρχει έλεγχος από το κράτος για την διαδικασία απόρριψης ιατρικών αποβλήτων, ενώ ιδιώτες γιατροί και κτηνίατροι πετούν τα απόβλητα σε κάδους οικιστικών αποβλήτων ή τα μεταφέρουν σε ιδιωτικές κλινικές, χωρίς άδεια.
Με απλά λόγια, γίνεται λόγος για ανεξέλεγκτη κατάσταση που θέτει σε κίνδυνο τη δημόσια υγεία.Ακολουθήστε το Tothemaonline.com στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις




