Το ήθελε πάρα πολύ να είχε και αυτόν τον… παίκτη!
Αρκετό… απόηχο έχει δημιουργήσει στα γαλαζοκίτρινα στέκια της Λεμεσού η πρόσφατη ανακοίνωση του συνδέσμου φιλάθλων της ΑΕΛ. Οι οργανωμένοι φίλοι της ομάδας δεν άλλαξαν στάση, παραμένουν κατά της κάρτας οπαδού, συνεχίζουν δηλαδή την αποχή τους από τα γήπεδα, εντούτοις, μέσα από τη μακροσκελή ανακοίνωση τους, απευθύνονται σε αρκετούς ιθύνοντες του χώρου του Κυπριακού αθλητισμού, ενώ κάνουν και τη δική τους έκκληση στη νέα διοίκηση του σωματείου της ΑΕΛ.



