Ομορφιές! Η γυναικοπαρέα που ‘ξεσήκωσε’ το ‘Αμμόχωστος’ – PIC
Ποιος είπε ότι το ωραίο φύλο δεν τιμάει το ποδόσφαιρο;
Μιάμιση ώρα πριν την έναρξη του ντέρμπι μεταξύ της ΑΕΚ και του Απόλλωνα αρκετά μικρά παιδάκια έκανα την εμφάνισή τους στα δημοσιογραφικά θεωρία της Αρένα.
Ποιος είπε ότι το ωραίο φύλο δεν τιμάει το ποδόσφαιρο;
Με επτά αναμετρήσεις άνοιξε σήμερα η αυλαία της 27ης αγωνιστικής του Πρωταθλήματος Γ’ Κατηγορίας.
Ο ΑΠΟΕΛ είχε κάποια καλά διαστήματα στο πρώτο ημίχρονο, όπου θα μπορούσε να ανοίξει το σκορ κόντρα στην ΑΕΛ, όμως κινδύνεψε κιόλας να δεχθεί γκολ από τη Λεμεσιανή ομάδα, η οποία είναι επικίνδυνη στις αντεπιθέσεις.
Ημίχρονο στο ΓΣΠ μεταξύ ΑΠΟΕΛ και ΑΕΛ. Ένα πρώτο ημίχρονο που σημαδεύτηκε από πολλά λάθη και από τις δύο ομάδες, γεμάτο πάθος και ένταση από τους ποδοσφαιριστές. Ο ΑΠΟΕΛ μπήκε δυνατά στην πρώτη φάση του παιχνιδιού και προσπάθησε να αιφνιδιάσει την ΑΕΛ.
Ο Άλεξ Ντα Σίλβα του Απόλλωνα, πρώην παίχτης της ΑΕΚ, συνομίλησε μαζί με τον πρώην συμπαίχτη του στους κιτρινοπράσινους Χουάν Τομάς αλλά και με τον καινούργιο παίχτη της ομάδας Κάρλες Σόρια.
Ανάρτηση με νόημα από Μασιά – Δείτε για ποιο ματς!
Στο παιχνίδι του ΑΠΟΕΛ με την ΑΕΛ στην κανονική διάρκεια του πρωταθλήματος οι κερκίδες του ΓΣΠ πραγματικά «έβραζαν» προς το πρόσωπο του Αϊρόσα.
Οι οργανωμένοι φίλαθλοι της Ομόνοιας, η ΘΥΡΑ 9 το μεσημέρι του Σαββάτου εξέδωσαν μια μακροσκελή ανακοίνωση στην οποία αναφέρονται στις διεργασίες που γίνονται αναφορικά με το μέλλον των «πρασίνων».
H AEK μπορεί να βρίσκεται μακριά από το κόλπο του τίτλου ωστόσο οι «κιτρινοπράσινοι» στο σημερινό παιχνίδι με τον Απόλλωνα έχουν τους δικούς τους λόγους να θέλουν να κερδίσουν τους «κυανόλευκους» της Λεμεσού.
Λίγο πολύ είναι γνωστή η αρχική ενδεκάδα που θα παρατάξει στο ντέρμπι με την ΑΕΚ ο Σωφρόνης Αυγουστή, ο οποίος είναι πολύ πιθανό να αφήσει στον πάγκο τον Ντα Σίλβα, για να βάλει στη θέση του σε ρόλο επιτελικού μέσου, τον Φώτη Παπουλή, ο οποίος έχει ξαναπαίξει εκεί και τα πήγε περίφημα…
Όπως σας είχαμε ενημερώσει και σε προηγούμενα άρθρα, οι δύο Πορτογάλοι που «κόπηκαν» από τον Πέτεφ, δέχθηκαν την στήριξη της διοίκησης των «πρασίνων» και πλέον θέτουν κι αυτοί εαυτόν στην νέα τεχνική ηγεσία της Ομόνοιας και συγκεκριμένα στον Φρέντμπεργκ.




