ΚΑΤΕΧΟΜΕΝΑ: «Συνομιλίες στη βάση δύο ίσων συνιστώντων κρατιδίων »
Οποιαδήποτε συνάντηση ή επαφή μπορεί να γίνει την επόμενη περίοδο, πρέπει να είναι στη βάση της αρχής της ισότητας σε επίπεδο πρακτικό και θεσμικό και οι διαπραγματεύσεις από δικοινοτικές θα πρέπει να γίνουν στη βάση του ίσου καθεστώτος των ιδρυτικών κρατιδίων, αναφέρουν σε κοινή τους δήλωση την Πέμπτη 4/1 οι πρώην διαπραγματευτές της τ/κ πλευράς, Εργκιούν Ολγκουν και Οσμάν Ερτούγ.



