Νέος κύκλος επαφών της Ολγκίν στις Βρυξέλλες για το Κυπριακό
Οι Βρυξέλλες είναι ο επόμενος σταθμός της περιοδείας της προσωπικής απεσταλμένης του Γενικού Γραμματέα των Ηνωμένων Εθνών για το Κυπριακό.

Το Σάββατο που μας πέρασε, το ΥΤΟΝ που εμφανίζεται ο Νίκος Βέρτης ήταν το πρώτο μουσικό κέντρο από αυτά που λέμε «μπουζούκια» που έβγαλαν το λουκέτο και λειτούργησαν ξανά, υπό τους νέους κανόνες.
Αυτό αναμένεται να κάνουν και άλλα κέντρα στην Αθήνα, μετά τους τρεις μήνες που έμειναν κλειστά εξαιτίας των αναγκαίων μέτρων για τον περιορισμό της εξάπλωσης του κορονοϊού...
Στο Poseidonio για παράδειγμα ετοιμάζεται να κάνει πρεμιέρα το επόμενο διάστημα ο Πάνος Κιάμος, χωρίς ωστόσο να έχει ανακοινωθεί επίσημα η ημερομηνία.
Στο Frangelico τώρα, το οποίο αναμένεται να ανοίξει τις πόρτες του στις 26 Ιουνίου, θα εμφανίζονται ο Χρήστος Μενιδιάτης, ο Ηλίας Βρέττος και άλλοι καλλιτέχνες, ενώ στο Romeo θα είναι ο Θοδωρής Φρέρης.
ΑΠΟ gazzetta.gr
Ακολουθήστε το Tothemaonline.com στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις




