Νέος κύκλος επαφών της Ολγκίν στις Βρυξέλλες για το Κυπριακό
Οι Βρυξέλλες είναι ο επόμενος σταθμός της περιοδείας της προσωπικής απεσταλμένης του Γενικού Γραμματέα των Ηνωμένων Εθνών για το Κυπριακό.

Μέχρι τις 11 το πρωί (ώρα Κύπρου) έφθασαν στο Παλάτι των Εθνών, οι συμμετέχοντες στη διάσκεψη τους οποίους υποδέχθηκε ο κ. Γκουτέρες. Θα ακολουθήσει ολομέλεια των συμμετεχόντων στη διάσκεψη και στη συνέχεια ο ΓΓ των ΗΕ θα έχει διμερείς συναντήσεις με κάθε ένα από τα μέρη.
Οι διμερείς συναντήσεις αναμένεται να αρχίσουν στις 12.30μμ (ώρα Κύπρου) και να διαρκέσουν μέχρι και τις 8μμ. Απόψε, στις 10μμ (ώρα Κύπρου), ο ΓΓ των ΗΕ θα παραθέσει δείπνο με συμμετοχή 1 συν 1.
Τον Πρόεδρο Αναστασιάδη θα συνοδεύει στο δείπνο ο Διαπραγματευτής κ. Ανδρέας Μαυρογιάννης.
Ακολουθήστε το Tothemaonline.com στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις




