Η νέα μνημειώδης γκάφα του Ερντογάν με τα εμβόλια για τον κορονοϊό

Η νέα μνημειώδης γκάφα του Ερντογάν με τα εμβόλια για τον κορονοϊό

Το ότι ο Ρετζέπ Ταγίπ Ερντογάν συχνά – πυκνά χρησιμοποιεί fake news ή μισές αλήθειες για να γίνει αρεστός ή για να φανεί σπουδαίος, είναι γνωστό. Όλα όμως συνήθως έχουν κι ένα όριο…

Φαίνεται όμως πως και αυτό το όριο το ξεπέρασε χθες, μιλώντας σε πυκνό ακροατήριο.

Αυτοθαυμαζόμενος ο Ερντογάν είπε πως πολλές προηγμένες χώρες «χρεώνουν» το εμβόλιο κατά του κορονοϊού στους πολίτες τους, σε αντίθεση με τους Τούρκους, για τους οποίους φυσικά ο ίδιος το εξασφάλισε δωρεάν!

Δεν δίστασε μάλιστα να αναφέρει ως παράδειγμα κράτους που «πουλάει» το εμβόλιο στους πολίτες του την Βρετανία.

Λογάριαζε όμως «χωρίς τον ξενοδόχο»…

Κι αυτός ήταν ένας Τούρκος γιατρός, ο οποίος ζει τα τελευταία χρόνια στη Βρετανία και χάρη στον οποίο έσκασε άλλη μία φούσκα του Ερντογάν.

Ο χειρουργός σε Πανεπιστημιακό Νοσοκομείο της Βρετανίας Turhan Comez λοιπόν έγραψε στο Twitter:

«Εργάζομαι για το Βρετανικό Εθνικό Σύστημα Υγείας εδώ και 10 χρόνια. Το εμβόλιο κατά του κορονοϊού είναι δωρεάν σε ολόκληρη το Ηνωμένο Βασίλειο. Ο Πρόεδρος θα έπρεπε να επανεξετάσει τους συμβούλους του»…

 

Πηγή: onalert.gr

Ακολουθήστε το Tothemaonline.com στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

 

 

 

 

 

Κυπριακό: Στη Νέα Υόρκη κρίνονται τα επόμενα βήματα - Τι μεταφέρει η Ολγκίν στον Γκουτέρες

Κυπριακό: Στη Νέα Υόρκη κρίνονται τα επόμενα βήματα - Τι μεταφέρει η Ολγκίν στον Γκουτέρες

Στο γραφείο του Γενικού Γραμματέα των Ηνωμένων Εθνών μεταφέρεται σήμερα, το επίκεντρο των εξελίξεων στο Κυπριακό, καθώς η προσωπική του απεσταλμένη, Μαρία Άνχελα Ολγκίν, συναντάται στη Νέα Υόρκη με τον Αντόνιο Γκουτέρες για μια επαφή που θεωρείται καθοριστικής σημασίας για την πορεία της διαδικασίας τους επόμενους μήνες.

BEST OF TOTHEMAONLINE