Νίκησε στο πρώτο Ελλάδα έχεις Ταλέντο και διαγωνίστηκε ξανά στο X Factor (VIDEO)

Νίκησε στο πρώτο Ελλάδα έχεις Ταλέντο και διαγωνίστηκε ξανά στο X Factor (VIDEO)

Βρε πως περνούν τα χρόνια, και ο νικητής στο "Ελλάδα έχεις Ταλέντο" πριν εννέα χρόνια ξανά διαγωνίστηκε στο "X Factor", και κέρδισε το χειροκρότημα.

Ήταν πριν από εννέα χρόνια όταν ο μικρός  Χρήστος Ζαχαρόπουλος είχε διαγωνιστεί στο talent show «Ελλάδα έχεις ταλέντο» και αναδείχθηκε μεγάλος νικητής.

Σήμερα είναι 21 ετών και δοκίμασε ξανά την τύχη του, αυτή τη φορά στο «X Factor» με το τραγούδι «Με στεναχωρεί» του Stan.

Ο Χρήστος εντυπωσίασε τους κριτές, οι οποίο με τέσσερα "ναι" τον πέρασαν στην επόμενη φάση.

Δείτε το σχετικό βίντεο που ακολουθεί και βρείτε τις διαφορές:


Ακολουθήστε το Tothemaonline.com στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

 

 

 

 

 

Υπουργικό: Πρόθεση για διορισμό ανεξάρτητων ποινικών ανακριτών για «Κράτος Μαφία»

Υπουργικό: Πρόθεση για διορισμό ανεξάρτητων ποινικών ανακριτών για «Κράτος Μαφία»

Την πρόθεση για διορισμό ομάδας ανεξάρτητων ποινικών ανακριτών για την υπόθεση «Κράτος Μαφίας» μετά την παράδοση του πορίσματος της Ανεξάρτητης α Αρχής κατά της Διαφθοράς συζήτησε σήμερα το Υπουργικό Συμβούλιο.

BEST OF TOTHEMAONLINE