«Ντόπες» από τους οργανωμένους της ΑΕΛ! – Τι είπαν σε παίκτες και προπονητή
Οι οργανωμένοι οπαδοί της ΑΕΛ πήγαν σήμερα (24/08) το απόγευμα στο βοηθητικό γήπεδο της ομάδας, προκειμένου να «ντοπάρουν» ψυχολογικά τους παίκτες του Ντούσαν Κέρκεζ, ενόψει του αυριανού αγώνα με αντίπαλο τον Ερμή για την 1η αγωνιστική, όπου δεν θα είναι παρόντες, λόγω της κάρτας φιλάθλου.



