Το τετ-α-τετ Κίρζη με παίκτη του Απόλλωνα! Η κίνηση… RESPECT (PIC)
Ο πρόεδρος του Απόλλωνα, Νίκος Κίρζης, σαφέστατα ικανοποημένος και χαρούμενος από την εμφάνιση της ομάδας του, μετά το 4-0 επί της Ντιναμό Μπρεστ, κατέβηκε κάτω στα αποδυτήρια του ΓΣΠ.



