Γεμίζει το «οπλοστάσιο» και είναι έτοιμος να χτυπήσει!
Όλοι στον ΑΠΟΕΛ είναι αρκετά ικανοποιημένοι με την άνοδο των «γαλαζοκιτρίνων» το τελευταίο διάστημα. Βλέπουν ότι η ομάδα βρίσκει τα «πατήματά» της παιχνίδι με παιχνίδι και δείχνει απόλυτα έτοιμη για το ντέρμπι «αιωνίων».



