ΜΗΝΥΜΑ από τους «Μαχητές» μετά το ντέρμπι κόντρα στην Ομόνοια!

ΜΗΝΥΜΑ από τους «Μαχητές» μετά το ντέρμπι κόντρα στην Ομόνοια!

Οι οργανωμένοι οπαδοί της Ανόρθωσης, «Μαχητές», προχώρησαν σε ανάρτηση το βράδυ της Κυριακής (17/2).

Η ανάρτηση τους:

«Ευχαριστούμε όσους ανταποκρίθηκαν στο κάλεσμα έξω από το γήπεδο. Αυτός ο κόσμος θα βάζει πάντα, πάνω απ´όλους κι απ´όλα την ΑΝΟΡΘΩΣΗ. Θα κάνει διαδρομές μονάχα για την πάρτη της και θα ενοχλεί την όμορφη ηρεμία τους.

ΠΡΟΣ ΑΠΟΓΟΗΤΕΥΣΗ ΟΛΩΝ ΥΠΑΡΧΟΥΜΕ – ΜΑΧΗΤΕΣ 1994».

Διαβάστε Περισσότερα στο: Themasports.com

Ακολουθήστε το Tothemaonline.com στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

 

 

 

 

 

Νίκος Αναστασιάδης: Η αντεπίθεση, η αμφισβήτηση και η ανάγκη για θεσμική κάθαρση- Η Αρχή κατά της διαφθοράς και ο λαϊκισμός

Νίκος Αναστασιάδης: Η αντεπίθεση, η αμφισβήτηση και η ανάγκη για θεσμική κάθαρση- Η Αρχή κατά της διαφθοράς και ο λαϊκισμός

Με μία εκτενή και προσεκτικά δομημένη διάσκεψη Τύπου, πλαισιωμένος από τους δικηγόρους του, ο τέως Πρόεδρος της Δημοκρατίας Νίκος Αναστασιάδης επιχείρησε να δώσει τη δική του απάντηση στα ευρήματα της Αρχής κατά της Διαφθοράς. Ωστόσο, πέρα από την απόρριψη των ισχυρισμών που τον αφορούν, το βασικό μήνυμα που θέλησε να στείλει ήταν ένα: Η υπόθεση πρέπει να οδηγηθεί σε ανεξάρτητη ποινική διερεύνηση.

BEST OF TOTHEMAONLINE