Νέος κύκλος επαφών της Ολγκίν στις Βρυξέλλες για το Κυπριακό
Οι Βρυξέλλες είναι ο επόμενος σταθμός της περιοδείας της προσωπικής απεσταλμένης του Γενικού Γραμματέα των Ηνωμένων Εθνών για το Κυπριακό.

Συγκεκριμένα στη σελίδα "Που πήγαμε και δεν μας άρεσε", πολίτης δημοσίευσε φωτογραφία από στάση Λεωφορείου στο στο δρόμο Λευκωσίας - Αγρού αναφέροντας χαρακτηριστικά "Στη μέση του πουθενά".
Αναφερόμενος και προβληματισμένος για τις δυσκολίες που αντιμετωπίζουν τα άτομα τρίτης ηλικίας περιγράφει "Πάει ο παππούς, να πιάσει το λεωφορείο να κατέβει στην πόλη να πάει γιατρό , ούτε ταμπέλα τι ώρες περνά το λεωφορείο, ούτε κουβούκλια"
Διαβάστε την ανάρτηση

Ακολουθήστε το Tothemaonline.com στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις




