Νεογέννητο στην Ινδία βρέθηκε σε αποχέτευση - Αρουραίοι είχαν φάει τα χείλη και τα δάχτυλά του - Βίντεο

Νεογέννητο στην Ινδία βρέθηκε σε αποχέτευση - Αρουραίοι είχαν φάει τα χείλη και τα δάχτυλά του - Βίντεο

Ένα αδιανόητο περιστατικό συνέβη στην πόλη Νόιντα της Ινδίας όπου ένα νεογέννητο 5-6 ημερών βρέθηκε πεταμένο μέσα σε αποχέτευση.

Περαστικοί άκουσαν το κλάμα του ενώ έκπληκτοι παρατήρησαν ότι αρουραίοι είχαν φάει τα χείλη και τα δάχτυλά του. Αστυνομικοί μετέφεραν το αγοράκι στο νοσοκομείο όπου οι γιατροί το φρόντισαν και σταθεροποίησαν την κατάστασή του.

Οι γονείς του νεογέννητου δεν έχουν ακόμη βρεθεί και ο λόγος της εγκατάλειψής του δεν έχει γνωστός.

 
 

 

Νωρίτερα τον Σεπτέμβριο, σε ένα άλλο παρόμοιο περιστατικό στην Άντρα Πραντές, ένα νεογέννητο βρέθηκε εγκαταλελειμμένο σε ένα στενό ανοιχτό αγωγό. Το νεογέννητο κορίτσι μεταφέρθηκε εγκαίρως στο νοσοκομείο από περαστικούς.

ΠΗΓΗ: Protothema.gr

Ακολουθήστε το Tothemaonline.com στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

 

 

 

 

 

Νέα βήματα στο Κυπριακό μετά την ενημέρωση Ολγκίν στον Γκουτέρες - Στο επίκεντρο οι επαφές σε Κύπρο, Ελλάδα και Τουρκία

Νέα βήματα στο Κυπριακό μετά την ενημέρωση Ολγκίν στον Γκουτέρες - Στο επίκεντρο οι επαφές σε Κύπρο, Ελλάδα και Τουρκία

Για τα αποτελέσματα των επαφών της σε Λευκωσία, Αθήνα και Άγκυρα, ενημέρωσε τον Γενικό Γραμματέα των Ηνωμένων Εθνών, η προσωπική απεσταλμένη του για το Κυπριακό, Μαρία Άνχελα Ολγκίν.

BEST OF TOTHEMAONLINE