«Είμαστε σε καλό δρόμο» λέει ο Τραμπ μετά την τηλεφωνική επικοινωνία με τον Ζελένσκι

«Είμαστε σε καλό δρόμο» λέει ο Τραμπ μετά την τηλεφωνική επικοινωνία με τον Ζελένσκι

Ο Πρόεδρος των ΗΠΑ, Ντόναλντ Τραμπ, ανακοίνωσε ότι είχε μια «πολύ καλή» τηλεφωνική επικοινωνία με τον Ουκρανό ομόλογό του, Βολοντίμιρ Ζελένσκι, η οποία διήρκεσε περίπου μία ώρα.

Σύμφωνα με τον ίδιο, η συζήτηση βασίστηκε σε μεγάλο βαθμό στην επικοινωνία που είχε την προηγούμενη ημέρα με τον Πρόεδρο της Ρωσίας, Βλαντίμιρ Πούτιν, με στόχο την ευθυγράμμιση των απαιτήσεων και των αναγκών τόσο της Ρωσίας όσο και της Ουκρανίας.

Ο Αμερικανός Πρόεδρος τόνισε ότι οι διαπραγματεύσεις βρίσκονται σε καλό δρόμο και προανήγγειλε επίσημη ενημέρωση για τα βασικά σημεία της συζήτησης. Όπως ανέφερε, τον ρόλο αυτόν θα αναλάβουν ο υπουργός Εξωτερικών, Μάρκο Ρούμπιο, και ο Σύμβουλος Εθνικής Ασφαλείας, Μάικ Γουόλτς οι οποίοι θα παρουσιάσουν μια ακριβή αποτύπωση των όσων συζητήθηκαν.

Ακολουθήστε το Tothemaonline.com στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

 

 

 

 

 

LIVE - «Κράτος Μαφία» - Όλα τα βλέμματα στη διάσκεψη Αναστασιάδη

LIVE - «Κράτος Μαφία» - Όλα τα βλέμματα στη διάσκεψη Αναστασιάδη

Στη δημοσιότητα αναμένεται να δώσει σήμερα τις δικές του απαντήσεις ο τέως Πρόεδρος της Δημοκρατίας Νίκος Αναστασιάδης, σε σχέση με τα όσα καταγράφονται στο πόρισμα της Αρχής Κατά της Διαφθοράς για το βιβλίο «Κράτος Μαφία». Η συνέντευξη Τύπου πραγματοποιείται σε μια περίοδο έντονης πολιτικής συζήτησης και αυξημένου ενδιαφέροντος γύρω από τα ευρήματα της έρευνας. Όπως έχει ανακοινωθεί από το Πολιτικό του Γραφείο, ο κ. Αναστασιάδης θα τοποθετηθεί αναλυτικά επί όλων των ζητημάτων που τον αφορούν, παρουσιάζοντας τη δική του εκδοχή και τις θέσεις του για τα συμπεράσματα του πορίσματος, ενώ αναμένεται να δεχθεί και ερωτήσεις από τους εκπροσώπους των Μέσων Ενημέρωσης.

BEST OF TOTHEMAONLINE