ΗΠΑ: Νεογέννητο βρέθηκε θαμμένο κάτω από την άσφαλτο

ΗΠΑ: Νεογέννητο βρέθηκε θαμμένο κάτω από την άσφαλτο

Ένα νεογέννητο κοριτσάκι βρέθηκε θαμμένο ζωντανό κάτω από την άσφαλτο σε μια τρύπα δίπλα σε μονοπάτι στο Λος Άντζελες των Ηνωμένων Πολιτειών.

Η αστυνομία έκανε την ανακάλυψη, αφού ειδοποιήθηκε από έναν περαστικό στο Κόμπτον, που ανέφερε πως άκουσε ένα κλάμα.

Το βρέφος, που πιστεύεται ότι γεννήθηκε πριν από δύο ημέρες, ήταν τυλιγμένο σε μια κουβέρτα και κρυμμένο κάτω από την άσφαλτο.Το μωρό ήταν σχεδόν παγωμένο, ωστόσο μεταφέρθηκε εγκαίρως στο νοσοκομείο όπου βρίσκεται πλέον σε σταθερή κατάσταση.

Ο Τζέσε Μπρου, ένας παππούς που ζει εκεί κοντά, εξέφρασε την οργή του στις κάμερες: «Το ξέρω ότι ζούμε σε δύσκολους καιρούς, αλλά αλίμονο. Ποιος μπόρεσε να κάνει κάτι τέτοιο; ΘΑ πρέπει να συλληφθεί και να πάει στη φυλακή».

Οι αστυνομικοί πάντως επισημαίνουν πως οι γονείς που αισθάνονται ότι δεν μπορούν να μεγαλώσουν το παιδί τους, μπορούν να το αφήσουν σε κάποιο νοσοκομείο ή στην πυροσβεστική, χωρίς να τους γίνουν περαιτέρω ερωτήσεις.

Ακολουθήστε το Tothemaonline.com στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

 

 

 

 

 

Κυπριακό: Στη Νέα Υόρκη κρίνονται τα επόμενα βήματα - Τι μεταφέρει η Ολγκίν στον Γκουτέρες

Κυπριακό: Στη Νέα Υόρκη κρίνονται τα επόμενα βήματα - Τι μεταφέρει η Ολγκίν στον Γκουτέρες

Στο γραφείο του Γενικού Γραμματέα των Ηνωμένων Εθνών μεταφέρεται σήμερα, το επίκεντρο των εξελίξεων στο Κυπριακό, καθώς η προσωπική του απεσταλμένη, Μαρία Άνχελα Ολγκίν, συναντάται στη Νέα Υόρκη με τον Αντόνιο Γκουτέρες για μια επαφή που θεωρείται καθοριστικής σημασίας για την πορεία της διαδικασίας τους επόμενους μήνες.

BEST OF TOTHEMAONLINE