Έντμουντ Χίλαρι, ο ορειβάτης που πάτησε πρώτος την κορυφή του Έβερεστ και διέσχισε την Ανταρκτική. Έχασε δύο φορές πτήση με αεροπλάνα και αυτά συνετρίβησαν. Σε αεροπορικό έχασε σύζυγο και μια κόρη

Έντμουντ Χίλαρι, ο ορειβάτης που πάτησε πρώτος την κορυφή του Έβερεστ και διέσχισε την Ανταρκτική. Έχασε δύο φορές πτήση με αεροπλάνα και αυτά συνετρίβησαν. Σε αεροπορικό έχασε σύζυγο και μια κόρη

29 Μαΐου 1953, Ο Τενζίνγκ Νοργκάι ποζάρει στην κορυφή του Έβερεστ.

Τη φωτογραφία τράβηξε ο Νεοζηλανδός Έντμουντ Χίλαρι, ο οποίος αρνήθηκε στη συνέχεια να βγάλει και ο ίδιος φωτογραφία. Ήταν οι πρώτοι που πάτησαν την κορυφή του ψηλότερου βουνού στον κόσμο. Ο Χίλαρι σε όλη τη διαδρομή κρατούσε την κάμερα μέσα στο μπουφάν του, ώστε να μην παγώσει από τις χαμηλές θερμοκρασίες. Όταν έφτασαν στην κορυφή θαύμασε την υπέροχη θέα και τράβηξε φωτογραφίες. Στη συνέχεια ο Νοργκάι κυμάτισε τις σημαίες των Ηνωμένων Εθνών και του Νεπάλ, έθαψε στο χιόνι μερικά σοκολατάκια ως προσφορά στους θεούς και ο Χίλαρι κάρφωσε έναν σταυρό. 

Διαβάστε περισσότερα στη mixanitouxronou.com.cy 

Ακολουθήστε το Tothemaonline.com στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

 

 

 

 

 

ΠτΔ: Στόχος η δημιουργία ενός οργανισμού για την προσέλκυση ποιοτικών φοιτητών

ΠτΔ: Στόχος η δημιουργία ενός οργανισμού για την προσέλκυση ποιοτικών φοιτητών

Προσπάθεια κοινής προώθησης των δημόσιων και ιδιωτικών πανεπιστημίων της Κύπρου στο εξωτερικό, και τη δημιουργία ενός οργανισμού στα πρότυπα του British Council, ώστε να ενισχυθεί η προσέλκυση ποιοτικών φοιτητών από το εξωτερικό γνωστοποίησε ο Πρόεδρος της Δημοκρατίας Νίκος Χριστοδουλίδης, στον χαιρετισμό του κατά την Τελετή Απονομής Βραβείων και Αριστείων 2026 του Πανεπιστημίου Frederick στο Δημοτικό Θέατρο Λευκωσίας.