Ξεπέρασαν τα όρια οι οργανωμένοι του ΑΠΟΕΛ: « Θα σας φάμε ζωντανούς όλους»!

Ξεπέρασαν τα όρια οι οργανωμένοι του ΑΠΟΕΛ: « Θα σας φάμε ζωντανούς όλους»!

Με μία ανακοίνωση-όνειδος, λίγη ώρα μετά την ήττα στο ντέρμπι με την ΑΕΚ, ο ΠΑΝ.ΣΥ.ΦΙ. ΑΠΟΕΛ απειλεί παίκτες, προπονητή και διοίκηση ενόψει της συνέχειας!

Διαβάστε το απίστευτο μήνυμα γεμάτο απειλές που ανάρτησαν στο Facebook:

«Ο κόμπος έφτασε στο χτένι! Ο κόσμος του ΑΠΟΕΛ δεν έμαθε να υποτάσσεται σε κανένα σας!

Αν τη Τετάρτη δεν γονατίσετε μέσα στο γήπεδο και να αποδέιξετε ότι δεν επιλέγετε παιχνίδια και διοργανώσεις τότε θα μας βρείτε μπροστά σας!

Θα σας φάμε ζωντανούς όλους ανεξαρτήτως, παίκτες, τεχνική ηγεσία και διοίκηση!

Φτύστε τη καραμέλα της κούρασης και των τραυματισμών και βάλτε τον ΑΠΟΕΛ μας εκεί που του αξίζει και αρμόζει.


Διαβάστε Περισσότερα στο: Themasports.com

Ακολουθήστε το Tothemaonline.com στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

 

 

 

 

 

Πρώτη συνεδρία με Φειδία και Οδυσσέα στο Εθνικό Συμβούλιο - Απών ο Αναστασιάδης - Φωτογραφίες

Πρώτη συνεδρία με Φειδία και Οδυσσέα στο Εθνικό Συμβούλιο - Απών ο Αναστασιάδης - Φωτογραφίες

Ξεκίνησε γύρω στις 10.00 η συνεδρία του Εθνικού Συμβουλίου, υπό τον Πρόεδρο της Δημοκρατίας Νίκο Χριστοδουλίδη, η πρώτη συνεδρία του σώματος με τη νέα του σύνθεση, μετά τις βουλευτικές εκλογές του περασμένου Μαΐου.

BEST OF TOTHEMAONLINE