Η Τράπεζα Κύπρου διεκδικεί αποζημίωση από το Ελληνικό Δημόσιο για το "κούρεμα" του 2012

Η Τράπεζα Κύπρου διεκδικεί αποζημίωση από το Ελληνικό Δημόσιο για το "κούρεμα" του 2012

Επιμένει η Τράπεζα Κύπρου στην διεκδίκηση αποζημίωσης από το Ελληνικό Δημόσιο για το «κούρεμα» που υπέστη το 2012 στα πλαίσια της αναδιάρθρωσης του ελληνικού χρέους.

 

Επιμένει η Τράπεζα Κύπρου στην διεκδίκηση αποζημίωσης από το Ελληνικό Δημόσιο για το «κούρεμα» που υπέστη το 2012 στα πλαίσια της αναδιάρθρωσης του ελληνικού χρέους.

Η κυπριακή τράπεζα είχε καταχωρήσει το Φεβρουάριο του 2017 προσφυγή εναντίον του Ελληνικού Δημοσίου στο Διεθνές Κέντρο Διαιτησίας Επενδυτικών Διαφορών (International Centre for Settlement of Investment Disputes - ICSID) της Παγκόσμιας Τράπεζας.

Διαβάστε περισσότερα στο BusinessNews

Ακολουθήστε το Tothemaonline.com στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

 

 

 

 

 

Αγία Νάπα: Βρήκαν 53χρονο βαριά τραυματισμένο στη μέση του δρόμου – Δίνει μάχη για τη ζωή του

Αγία Νάπα: Βρήκαν 53χρονο βαριά τραυματισμένο στη μέση του δρόμου – Δίνει μάχη για τη ζωή του

Διασωληνωμένος σε κρίσιμη κατάσταση νοσηλεύεται στο Γενικό Νοσοκομείο Λευκωσίας, άνδρας ηλικίας 53 ετών, ο οποίος τραυματίστηκε κάτω από συνθήκες που διερευνώνται.

BEST OF TOTHEMAONLINE