Νέος κύκλος επαφών της Ολγκίν στις Βρυξέλλες για το Κυπριακό
Οι Βρυξέλλες είναι ο επόμενος σταθμός της περιοδείας της προσωπικής απεσταλμένης του Γενικού Γραμματέα των Ηνωμένων Εθνών για το Κυπριακό.

«Η κατάστασή μου, μου επιτρέπει να βγω από την εντατική, αλλά θα παραμείνω στο νοσοκομείο για λίγο. Τα πολλά μηνύματα αγάπης και υποστήριξής σας με άγγιξαν πολύ και μου έδωσαν δύναμη» έγραψε στο τουίτερ της η πρώην πρωθυπουργός του Βελγίου.
Η Σοφί Βιλμές συμπλήρωσε: «Θα ήθελα επίσης να ευχαριστήσω όλο το νοσηλευτικό προσωπικό που επιδεικνύει τεράστια αφοσίωση και επαγγελματισμό σε καθημερινή βάση. Ας τους βοηθήσουμε να μας φροντίσουν. Και φροντίστε τον εαυτό σας. Μείνε σπίτι».
Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ
Ακολουθήστε το Tothemaonline.com στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις




