Ντροπή προκαλούν οι εικόνες από πάρκο στη Λάρνακα - «Πρώτη φορά βλέπω κάτι τέτοιο»

Ντροπή προκαλούν οι εικόνες από πάρκο στη Λάρνακα - «Πρώτη φορά βλέπω κάτι τέτοιο»

Μόνο ντροπή μπορούν να προκαλέσουν εικόνες που αντικρίζουμε σε πάρκο, στην Λάρνακα.

Σύμφωνα με συμπολίτισσα μας που δημοσίευσε φωτογραφίες στην σελίδα του facebook «Πού πήγαμε», το πάρκο έχει μετατρέπει σε σκουπιδότοπο.

«Πάρκο σε περιοχή της Αραδίππου που πήρα σήμερα τα μωρα μου να παίξουν . Έχουμε ξαναπάει εκει πριν αρκετό καιρό αλλα σήμερα ένιωθα οτι τα πηρα σε σκουπιδότοπο να παίξουν. Γεμάτο σκουπίδια και ζημιές. Πρώτη φορά ειδα έτσι πράγμα. Τραγικό...», αναφέρει στην ανάρτηση της.

Μπορεί να είναι εικόνα εξωτερικοί χώροι

Μπορεί να είναι εικόνα εξωτερικοί χώροι και δέντρο

Μπορεί να είναι εικόνα εξωτερικοί χώροι

Μπορεί να είναι εικόνα εξωτερικοί χώροι

Δεν υπάρχει διαθέσιμη περιγραφή για τη φωτογραφία.

Μπορεί να είναι εικόνα εξωτερικοί χώροι και δέντρο

 

Ακολουθήστε το Tothemaonline.com στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

 

 

 

 

 

Νέα βήματα στο Κυπριακό μετά την ενημέρωση Ολγκίν στον Γκουτέρες - Στο επίκεντρο οι επαφές σε Κύπρο, Ελλάδα και Τουρκία

Νέα βήματα στο Κυπριακό μετά την ενημέρωση Ολγκίν στον Γκουτέρες - Στο επίκεντρο οι επαφές σε Κύπρο, Ελλάδα και Τουρκία

Για τα αποτελέσματα των επαφών της σε Λευκωσία, Αθήνα και Άγκυρα, ενημέρωσε τον Γενικό Γραμματέα των Ηνωμένων Εθνών, η προσωπική απεσταλμένη του για το Κυπριακό, Μαρία Άνχελα Ολγκίν.

BEST OF TOTHEMAONLINE