Νέος κύκλος επαφών της Ολγκίν στις Βρυξέλλες για το Κυπριακό
Οι Βρυξέλλες είναι ο επόμενος σταθμός της περιοδείας της προσωπικής απεσταλμένης του Γενικού Γραμματέα των Ηνωμένων Εθνών για το Κυπριακό.

Εκφράζει παράλληλα τη θέση ότι το συμβάν αναδεικνύει εκ νέου τα «τα χρόνια πολλαπλά και πολυεπίπεδα προβλήματα των δημόσιων γιατρών και το αντίξοο εργατικό περιβάλλον και συνθήκες κάτω από τις οποίες εργάζονται με ανιδιοτέλεια και αφοσίωση προσφέροντας το πολύτιμο αγαθό της υγείας σε όλους τους ανεξάρτητα τους συμπολίτες μας».
Καλεί την εργοδοτική πλευρά όπως «αναλάβει τις ευθύνες που της αναλογούν και προχωρήσει άμεσα σε διορθωτικά μέτρα αναδιοργάνωσης, αναδόμησης, ενδυνάμωσης και αυτονόμησης των δημόσιων νοσηλευτηρίων με απώτερο στόχο την υλοποίηση ενός ολοκληρωμένου, σφαιρικού, ολιστικού, ορθολογικού και καθολικά προσβάσιμου ΓεΣΥ».
«Παρόμοιες κάκιστες συμπεριφορές και δυσμενή συμβάντα θα μας οδηγήσουν αναγκαστικά στην ενεργοποίηση αντιδραστικών μέτρων για την διασφάλιση της ασφάλειας, σωματικής ακεραιότητας και του επαγγελματικού κύρους των μελών μας», καταλήγει η ανακοίνωση.
Ακολουθήστε το Tothemaonline.com στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις




