Νέος κύκλος επαφών της Ολγκίν στις Βρυξέλλες για το Κυπριακό
Οι Βρυξέλλες είναι ο επόμενος σταθμός της περιοδείας της προσωπικής απεσταλμένης του Γενικού Γραμματέα των Ηνωμένων Εθνών για το Κυπριακό.

«Μετά την πρώτη μας νίκη μετά από 6 αγώνες κόντρα στην Πάφο ευχήθηκε να νικήσουμε και στο επόμενο παιχνίδι. Το μήνυμα μου θα ήταν το ίδιο όποιος και να ήταν ο επόμενος αντίπαλος. Αλλά επειδή ο επόμενος αντίπαλος είναι ο ΑΠΟΕΛ πολλοί θεώρησαν ότι είναι προσωπικό. Δεν ισχύει αυτό. Πάντα θα σέβομαι τους ΑΠΟΕΛίστες όπως με σεβάστηκαν αυτοί σε όποια ομάδα και να παίζω. Αλλά θέλω να είμαι ξεκάθαρος, πάντα θέλω να νικώ όποιος και αν είναι ο αντίπαλος. Αγάπη και ειρήνη σε όλους»


Ακολουθήστε το Tothemaonline.com στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις




