Κατσιατής: «Πρέπει να κτίσει…»

Κατσιατής: «Πρέπει να κτίσει…»

Ο ποδοσφαιριστής του Ερμή Αραδίππου, Γιώργος Κατσιατής, μιλώντας με το πέρας της αναμέτρησης με την Ανόρθωση στο συνδρομητικό κανάλι της Cytavision είπε τα εξής: 

Για τον αγώνα: «Σίγουρα ήταν ένα καλό παιχνίδι αλλά δεν πήραμε αποτέλεσμα. Σαν επαγγελματίες που είμαστε πρέπει να συνεχίσουμε αυτές τις παρουσίες».

Για τη νέα σεζόν: «Ο Ερμής πάει να χτίσει μια καλή και ανταγωνιστική ομάδα ώστε να επιστρέψει εκεί που του αξίζει. Ετοιμάζουν μια καλή ομάδα για του χρόνου».

Διαβάστε Περισσότερα στο: Themasports.com

Ακολουθήστε το Tothemaonline.com στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

 

 

 

 

 

Κυπριακό: Καθοριστική για πολυμερής διάσκεψη η συνάντηση Γκουτέρες - Ολγκίν

Κυπριακό: Καθοριστική για πολυμερής διάσκεψη η συνάντηση Γκουτέρες - Ολγκίν

Καθοριστική για τη σύγκληση της νέας πολυμερούς διάσκεψης για το Κυπριακό, θεωρείται η επικείμενη συνάντηση του Γενικού Γραμματέα των Ηνωμένων Εθνών με την Προσωπική Απεσταλμένη του, Μαρία Άνχελα Ολγκίν, στη Νέα Υόρκη.

BEST OF TOTHEMAONLINE