Γυναίκα βρέθηκε νεκρή στα Εξάρχεια - Ο σύντροφός της τηλεφώνησε στην Αστυνομία - Ανοιχτά όλα τα ενδεχόμενα

Γυναίκα βρέθηκε νεκρή στα Εξάρχεια - Ο σύντροφός της τηλεφώνησε στην Αστυνομία - Ανοιχτά όλα τα ενδεχόμενα

Ένας άνδρας τηλεφώνησε στις αρχές ενημερώνοντας ότι η σύντροφός του βρέθηκε νεκρή σε σπίτι στα Εξάρχεια.

Οι πρώτες πληροφορίες για τη νεκρή γυναίκα στα Εξάρχεια αναφέρουν ότι βρέθηκε με κομμένες τις φλέβες της ενώ ο άνδρας που τηλεφώνησε επιχείρησε και αυτός να κάνει το ίδιο.

Ο 57χρονος, σύμφωνα με τις πρώτες πληροφορίες, τηλεφώνησε το μεσημέρι στην ΕΛΑΣ από την οδό Κομνηνών στα Εξάρχεια και είπε «Ελάτε είναι νεκρή η γυναίκα μου».

Οι αρχές εξετάζουν όλα τα ενδεχόμενα ενώ δεν αποκλείεται το ζευγάρι να είχε αποφασίσει να κάνει μαζί απόπειρα αυτοκτονίας. Ο άνδρας μεταφέρθηκε στο νοσοκομείο.

Πηγή: lifo.gr

Ακολουθήστε το Tothemaonline.com στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

 

 

 

 

 

Θρίλερ με τον θάνατο του βρέφους στη Λεμεσό – «Μίλησε» αλλά δεν έδωσε απαντήσεις η νεκροτομή

Θρίλερ με τον θάνατο του βρέφους στη Λεμεσό – «Μίλησε» αλλά δεν έδωσε απαντήσεις η νεκροτομή

Στο «σκοτάδι» παραμένουν τα ακριβή αίτια της ανείπωτης τραγωδίας που συγκλονίζει το παγκύπριο, με τον αδόκητο χαμό του 12μηνου βρέφους στη Λεμεσό, το οποίο «έσβησε» μόλις δύο εικοσιτετράωρα πριν γιορτάσει τα πρώτα του γενέθλια.