Λεμεσός: Μεταφέρθηκε στο νοσοκομείο Αθαλάσσας η μητέρα που χορήγησε τα ηρεμιστικά στην 7χρονη κόρη της – Η κατάσταση της υγείας τους

Λεμεσός: Μεταφέρθηκε στο νοσοκομείο Αθαλάσσας η μητέρα που χορήγησε τα ηρεμιστικά στην 7χρονη κόρη της – Η κατάσταση της υγείας τους

Εκτός κινδύνου η μητέρα και η επτάχρονη κόρη της που εντοπίστηκαν χωρίς τις αισθήσεις τους στην οικία τους. Οι δύο τους διακομίστηκαν εσπευσμένα σε νοσηλευτήριο, όπου οι ιατροί διαπίστωσαν ότι είχαν προηγουμένως καταναλώσει ηρεμιστικά χάπια.

Σύμφωνα με το ρεπορτάζ του sigma, κατά τη διερεύνηση της υπόθεσης προέκυψε ότι τα χάπια φέρεται να χορηγήθηκαν στο ανήλικο παιδί από τη μητέρα του.

«Κατόπιν των εξελίξεων και μετά την εξασφάλιση σχετικού δικαστικού εντάλματος, η Αστυνομία προχώρησε στη σύλληψη της μητέρας. Παράλληλα, σύμφωνα με πληροφορίες, εκδόθηκε διάταγμα υποχρεωτικής νοσηλείας της και μεταφέρθηκε στο Νοσοκομείο Αθαλάσσας για περαιτέρω αξιολόγηση και παρακολούθηση»

Η υπόθεση βρίσκεται υπό διερεύνηση από τις αρμόδιες αρχές.

Δείτε το απόσπασμα:

 

 

 

 

 

Ακολουθήστε το Tothemaonline.com στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

 

 

 

 

 

Αγία Νάπα: Βρήκαν 53χρονο βαριά τραυματισμένο στη μέση του δρόμου – Δίνει μάχη για τη ζωή του

Αγία Νάπα: Βρήκαν 53χρονο βαριά τραυματισμένο στη μέση του δρόμου – Δίνει μάχη για τη ζωή του

Διασωληνωμένος σε κρίσιμη κατάσταση νοσηλεύεται στο Γενικό Νοσοκομείο Λευκωσίας, άνδρας ηλικίας 53 ετών, ο οποίος τραυματίστηκε κάτω από συνθήκες που διερευνώνται.

BEST OF TOTHEMAONLINE