ΠΑΡΕΜΒΑΣΗ Αδάμου Ευσταθίου για την εταιρεία στην Ομόνοια – «Δεν τους κρατάω κακία, όμως τους λυπάμαι»
ΠΑΡΕΜΒΑΣΗ Αδάμου Ευσταθίου για την εταιρεία στην Ομόνοια – «Δεν τους κρατάω κακία, όμως τους λυπάμαι»

Ο εκτελεστικός γραμματέας της Ομόνοιας 1948 και πρώην συντονιστής της Θύρας 9, Αδάμος Ευσταθίου με τοποθέτηση του στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης αναφέρεται στα λόγια που είχε πει σε όσους υποστήριζαν τη δημιουργία εταιρείας στην Ομόνοια και τα επιχειρήματα του.

Τα είπε με τους οργανωμένους ο Παντελή – Παρόντες και οι αρχηγοί – Μίλησαν και για την κάρτα
Τα είπε με τους οργανωμένους ο Παντελή – Παρόντες και οι αρχηγοί – Μίλησαν και για την κάρτα

Ανακοίνωση από την επίσημη Ανόρθωση, γι τη συνάντηση που έγινε χθες μεταξύ του προέδρου, Ανδρέα Παντελή και αντιπροσωπείας του Παν. Συ. Φι. Ανόρθωσης.