ΑΚΕΛ - ΑΛΜΑ: Χωρίς τέλος η λογομαχία - «Έλεος κύριε Μιχαηλίδη» λέει ο Στεφάνου - «Η Κυβέρνηση γλυκάθηκε από τη στάση σας» απαντά ο Οδυσσέας

ΑΚΕΛ - ΑΛΜΑ: Χωρίς τέλος η λογομαχία - «Έλεος κύριε Μιχαηλίδη» λέει ο Στεφάνου - «Η Κυβέρνηση γλυκάθηκε από τη στάση σας» απαντά ο Οδυσσέας

Χωρίς τέλος βρίσκεται η λογομαχία ανάμεσα στον Γενικό Γραμματέα του ΑΚΕΛ, Στέφανο Στεφάνου και στον επικεφαλής του ΑΛΜΑ, Οδυσσέα Μιχαηλίδη.

Οι δύο αρχηγοί δεν περιορίστηκαν μόνο στις ανακοινώσεις των κομμάτων αλλά άδραξαν την ευκαιρία να τοποθετηθούν στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.

Τον χορό άνοιξε ο Στέφανος Στεφάνου, ο οποίος όπως αναφέρει μεταξύ άλλων, «Έλεος κύριε Μιχαηλίδη. Μην επιμένετε να ρίχνετε την πολιτική ζωή του τόπου στον βούρκο, ούτε να προσπαθείτε να σπιλώσετε ανθρώπους επειδή θέλετε, πάση θυσία, να εμφανιστείτε ως ο Μεσσίας που θα πατάξει τη διαφθορά. Διαφθορά υπάρχει στον τόπο, όμως δεν είναι όλοι διεφθαρμένοι, όπως εμμονικά επιχειρείτε να πείσετε την κοινωνία».

Με τον Οδυσσέα Μιχαηλίδη να απαντά πως, «Το έλεος το χρειάζεται η χώρα από τα κόμματα του κατεστημένου που ενώνουν δυνάμεις όταν ταυτίζονται τα συμφέροντά τους.

Δείτε τις αναρτήσεις

Ακολουθήστε το Tothemaonline.com στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

 

 

 

 

 

Μήνυμα Λετυμπιώτη σε Άγκυρα: «Ξεχάστε τα δύο κράτη» – Πότε ανάβει πράσινο για την κρίσιμη διάσκεψη

Μήνυμα Λετυμπιώτη σε Άγκυρα: «Ξεχάστε τα δύο κράτη» – Πότε ανάβει πράσινο για την κρίσιμη διάσκεψη

Στην τελική ευθεία για τη σύγκληση μιας άτυπης πολυμερούς διάσκεψης φαίνεται πως εισέρχεται το Κυπριακό, με τον Κυβερνητικό Εκπρόσωπο, Κωνσταντίνο Λετυμπιώτη, να προσδιορίζει χρονικά το ορόσημο των εξελίξεων.