Τα… πήρε για τα καλά ο Πετρίδης – Τραβάει… αυτιά αν και έχει το φιλί ζωής
Τα… πήρε για τα καλά στο κρανίο ο πρόεδρος του ΑΠΟΕΛ, Πρόδρομος Πετρίδης, ενώ ήταν σε εξέλιξη ακόμη το εκτός έδρας παιχνίδι με τη Σούντουβα για τον πρώτο προκριματικό γύρο του Τσάμπιονς Λιγκ.



